Service och säkerhet, dygnet runt
Sydsec kan komplettera din interna säkerhetsavdelning, erbjuda säkerhetsreceptionister och eventsäkerhet. Vi erbjuder den kapacitet du behöver, som säkerhetschef, säkerhetssamordnare eller säkerhetsrådgivare men också annan personal som säkerhetsreceptionister och säkerhetspersonal till event.
- Den externa säkerhetskoordinatorn kan hjälpa till och stötta den interna säkerhetsavdelningen.
- Tjänsten går att ha tillfälligt eller mer permanent.
- Vi erbjuder väktar- och säkerhetsreceptionister som uppfyller ditt företags behov och önskemål när det gäller arbetsuppgifter, kompetens och profil.
- Vi har bred erfarenhet av att ha väktar- och säkerhetsreceptionister utstationerade för att sköta reception, passagesystem, ID-center, växel, kamera och larmsystem med mera.
Kontakta oss om du vill veta mer om Sydsecs företagstjänster
Kontakta oss